پیام یک دوست

 

سکوت مبهم چشمان تو 

  بگذار حرفهایمان همچنان در نگاه من و در سکوت چشمان تو پاک باقی بماند.

 این نهایت زیبایی است برای من که هر لحظه به تو بیندیشم و شاید برای تو که بی آنکه بدانی دلی برایت می تپد.

  و صمیمانه درودت می فرستند .

  بگذار هر دو جدا از هم و دور از هم در شور و شوق دوست داشتن ها منتظر بمانیم که انتظار معنی وسیعی است در جریان زندگی.

 در خیلی موارد زبان قاصر است از بیان حرف دل ولی نگاه به آن قادر است.

 پس حرف نگاهم درست است نه حرفی که بهت میگم.

نظرات 4 + ارسال نظر
سپیده جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:51 ب.ظ http://www.a-r-t.blogsky.com

جالب می نویسی

روایت دلتنگی جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:15 ب.ظ http://www.alireza-rezaei.blogsky.com

من فریادی خاموشم
روایت یه دلتنگی
.
.
.
.
.
با لهجه باران بروزم و منتظرت

هادی جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:36 ب.ظ http://sampersian.blogsky.com

سلام
ما هم در لینک دوستان بگذار
لینک:ادم دیوونه میشه
sampersian.blogsky.com
در ضمن هر وقت گذاشتی بیا در وبلاگ من ولینکت بده

یک دوست شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:02 ق.ظ

سلام
مرسی از لطف شما - حالا یک مطلب جدید
اگه بنویسی ممنون میشم .
غم آمده غم آمده انگشت بر در می زند
هر ضربه انگشت او خنجر بر سینه می زند
ای دل بکش یا کشته شو غم را به اینجا ره مده
گر غم به این جا پا نهد آتش به جانم می زند
از غم نیاموزی چرا ؟ رسم وفا ای بی وفا
غم با همه بیگانگی هر شب به من سر می زند.
در پایان یک جمله از سهراب:
چه کسی می داند شاید از برکه متروکی هم صدفی صید شود.
جمله آخرم : نمی دونم از کی هست ولی خیلی دوستش دارم.
بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد