شعر

"من تموم قصه هام قصه توست"

 

 من تموم قصه هام قصه توست

 اکَه غمکَینه، اکَه غمکَینه اون از غصه تو

 یه دفه مثل یه آهو  

 توی صحراها رمیدی

 بسکه جِشم تو قشنک بود      

 کَله کَرک و ندیدی

 دل نبود توی دلم  

 تو رو کَرکَا نبینن

 اونا با دندون تیز  

 به کمینت نشینن

 الهی من فدای تو     

 جِیکار کنم برای تو

 اکَه تو این بیابو 

 خاری بره به بِای تو

 یه دفه مثل یه بِرنده 

 قفس عشقو شکستی

 بِرزدی تو آسمونا  

 رفتی اون دورا نشستی

 دل نبود توی دلم

 کَم نشی تو کوجِه باغا

 غروبا که تاریکه

 نریزن سرت کلاغا

 نخوره سنکَی به بالت 

 بِرت نشه یه وقت خیالت

 من تموم قصه هام قصه توست اکَه غمکَینه

 اکَه غمکَینه اون از غصه توست

 یه دفه مثل یه کَل رفتی   

 تو دست خزون

 سیل بارون و تکَرک  

 می یومد از آسمون

 بردمت تو کَلخونه  

 که نریزه رو سرت

 نشکنه بال و بِرت 

 نشکنی زیر تکَرک

 نریزه از تو یه برگ

 من تموم قصه هام قصه توست اکَه غمکَینه

 اکَه غمکَینه اون از غصه توست

 یه دفه مثل یه شمع  

 داشتی خاموش می شدی

 اکَه بِروانه نبود  

 تو فراموش می شدی

 آره بِروانه شدم  

 که بِرام سوخته شه

 که آتیش دل تو   

 به دلم دوخته شه

 که بسوزه بِروبالم  

 که راحت بشه خیالم

 دارم از تو می نویسم

 تو که غم داره جِشات

 اکَه دوس داشتی بکَو  

 تا بازم بکَم برات

 اینقدا برات می کَم

 تا خسته شم

 با عشق تو شکسته شم

اشعار  از خانم سلیمه رازقی